OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA
Sukladno članku 10. stavku 3. Zakona o zaštiti potrošača
(NN 41/14, 110/15, 14/19), obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu dostaviti u pisanom obliku:
- U knjigu prigovora koja se nalazi u poslovnom prostoru
- Na adresu “MAJDAK” d.o.o. 42000 Varaždin, Vodnikova 9
- Na adresu “OPTIKA LINETA” 42000 Varaždin, Kukuljevićeva 7
- Faxom na broj: 042/420-821 ili 042/231-071
Odgovor na Vaš prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.
U prigovoru ste obavezni navesti:
- Ime i prezime
- Adresu za dostavu odgovora
Ako je potrošač nezadovoljan odgovorom na njegov uloženi prigovor, može podnijeti prijedlog za mirenje odnosno pokrenuti alternativno rješavanje potrošačkih sporova (ARPS) u skladu s posebnim propisima kojim se uređuje mirenje odnosno alternativno rješavanje potrošačkih sporova:
- prijedlog za alternativno rješavanje potrošačkog spora može se podnijeti Centru za mirenje HGK, Zagreb, Roosveltov trg 2, e-mail: mirenje@hgk.hr, (http://www.hgk.hr/centar-za-mirenje/o-centru-za-mirenje) ili
- Sudu časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori, Zagreb, Roosveltov trg 2 (https://www.hgk.hr/sud-casti-pri-hgk/o-sudu-casti) ili bilo kojem centru za mirenje u Republici Hrvatskoj.